banner



ביבי לך : זאת היתה ההפגנה ×”×›×™ חשובה בשנים האחרונות - דעות - הארץ / מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר .

אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, .

אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. מממשים את זכותם: ×
מממשים את זכותם: ×"סל×'ס יצאו ל×"צ×'×™×¢ ול×"שפיע | TMI from images.maariv.co.il
ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. לך כבר הביתה ,הרסת לימין. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר . אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי.

ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה.

לך כבר הביתה ,הרסת לימין. אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . Bibi wants me to tell him how long this will take. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה.

לך כבר הביתה ,הרסת לימין. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה:

ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. ×
×"×"רך חזר×" - על צ×" שמאל from on-the-left-side.org.il
תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . Bibi wants me to tell him how long this will take. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: לך כבר הביתה ,הרסת לימין. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה.

תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'.

לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . Bibi wants me to tell him how long this will take. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר . ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, .

Bibi wants me to tell him how long this will take. תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. לך כבר הביתה ,הרסת לימין.

תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. מממשים את זכותם: ×
מממשים את זכותם: ×"סל×'ס יצאו ל×"צ×'×™×¢ ול×"שפיע | TMI from images.maariv.co.il
רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר . זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'.

אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי.

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ראש הממשלה, ביבי היקר, גבירותיי ורבותיי, ברצוני להודות לך ביבי על שיתוף הפעולה הטוב בינינו במאבק במגפת הקורונה. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. אמרו לי שכתבת לי 'לך', השיב לה ביבי. מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר . תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו'. זו בדיוק הסיבה שכשהגיבה לסרטון לייב שעשה יאללה לך רבים הרימו גבה, וכעת היא מסבירה: אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך.

ביבי לך : זאת ×"ית×" ×"×"פ×'× ×" ×"×›×™ חשו×'×" ×'שנים ×"אחרונות - ×"עות - ×"ארץ / מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר .. מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר . אני זקוק לך, ביבי לחמם את לילות הבדידות. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. אין ספק אם ביבי היה חי לפני 2500 שנה היה מלך. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני.

תוציאי את האוזנייה שלך, כי מאה איש אומרים לך 'תפריעי לו תפריעי לו' ביבי. ביבי ביקש שאגיד לו כמה זמן זה ייקח.

0 Response to "ביבי לך : זאת היתה ההפגנה ×”×›×™ חשובה בשנים האחרונות - דעות - הארץ / מחכים שתחזור ביבי, בנט מקבל מדינה עם אפס חולים ומצליח להביא אותנו לסגר ."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel